٠٧ فبراير ٢٠١١

كان نفسى أعرف ......


كــان نفسى أعرف اد ايه حبيبتنى.... وفاكرنى ولا خلاص ياغالى نسيتنى 
كــان نفسى أعرف اد ايه حبيبتنى.... وفاكرنى ولا خلاص ياغالى نسيتنى
من يوم فراقنا وأنا بشتاق إليك.... جربت بعدى ازاى قدرت تفوتنى
من يوم فراقنا وأنا بشتاق إليك.... جربت بعدى ازاى قدرت تفوتنى
معرفش ليه فكرت فيك... وسألت روحى ازاى تكون حبيت بجد ... وقدرت تبعد عنى يوم ...  
وقدرت تتحمل فراقى وبينا وعد
معرفش ليه فكرت فيك... وسألت روحى ازاى تكون حبيت بجد ... وقدرت تبعد عنى يوم ... 
وقدرت تتحمل فراقى وبينا وعد
من يوم فراقنا وانا بشتاق إليك... جربت بعدى ازاى قدرت تفوتنى
مش عارفه بعدك ليه مأثر فيا...يمكن عشان ياحبيبى صعب عليا 
مش عارفه بعدك ليه مأثر فيا...يمكن عشان ياحبيبى صعب عليا 
معقول نسيتنى اوام ...والله حرام طب فين كلام الحب والحنيه 
معرفش ليه فكرت فيك... وسألت روحى ازاى تكون حبيت بجد ...وقدرت تبعد عنى يوم ...
وقدرت تتحمل فراقى وبينا وعد
معرفش ليه فكرت فيك... وسألت روحى ازاى تكون حبيت بجد ... وقدرت تبعد عنى يوم ... 
وقدرت تتحمل فراقى وبينا وعد
من يوم فراقنا وانا بشتاق إليك... جربت بعدى ازاى قدرت تفوتنى

هناك تعليق واحد:

Tamer Moghazy يقول...

رغم اني عارف الاغنية كويس.
الا اني ما قدرتش امنع نفسي اقراها للاخر وكل شوية اطلع فوق وابص للصورة اللي بجد بتوجع وبتعبر في نفس الوقت..!!

بوست حلو وبسيط :)