٣٠ سبتمبر ٢٠٠٩

حلم



أنا بعشق الغنا ادام عينيك

أنا عايشه العمر ليك.....أنا روحى فيك

وأنت جمبي هنا......أنا بحلم بيك أنا

واروح مـنـك الـيـك

بحبك اد عمرى....قبل عمرى...بعد عمرى

حـبـي لـيـك فوق المشـاعر والحـدود

بحبك اد روحى....قبل روحى....بعد روحى

مش هلاقى زيـك انتـا فى الـوجـود

مسـتـحـيـل استغنا غنك...مستحيل دا أنا كلى منـك

يـاحـبـيـبـي ان سـيـبـت حـضـنـك يـوم امـوت

انتـا اكتر من حبيبي....انتـا كل ما فيك حبيبي

نفسى اقولك انى عاشقه....ودايبه موت

خـلـيـنـي جمبـك....ف حضن قـلـبـك

خـلـيـك معايـا دايما قـريـب

قـرب ف حضنى....من روحى خدنـى

انتـا مـلاكـى واجـمـل حـبـيـب

مسـتـحـيـل استغنا غنك...مستحيل دا أنا كلى منـك

يـاحـبـيـبـي ان سـيـبـت حـضـنـك يـوم امـوت

انتـا اكتر من حبيبي....انتـا كل ما فيك حبيبي

نفسى اقولك انى عاشقه....ودايبه موت

أنا بعشق الغنا ادام عينيك





هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

حلم